PROGRAM AKTYWNA TABLICA
Rok szkolny 2019/2020
Harmonogram działań
Zadanie ustawowe |
Działania |
Planowany termin realizacji |
Osoba odpowiedzialna |
Zakup pomocy dydaktycznych |
Zakup i montaż sprzętu |
VIII 2019 r. |
Dyrektor szkoły |
Uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń |
Instalacja niezbędnego oprogramowania |
VIII 2019 r. |
Dyrektor szkoły |
Wyznaczenie szkolnego |
Powołanie koordynatora: Sylwia Ogórkiewicz |
VIII 2019 r. |
Dyrektor szkoły |
Wykorzystywanie TIK na zajęciach edukacyjnych prowadzonych |
Odnotowanie tematów zajęć w dzienniku elektronicznym |
Cały rok szkolny |
Nauczyciele szkoły |
Przeprowadzenie szkoleń nauczycieli |
Szkolenie dot. pełnego wykorzystania możliwości oferowanych przez zakupiony sprzęt
|
XI 2019 r. |
Dyrektor szkoły
|
Udział w szkoleniach związanych |
Udział w szkoleniach dotyczących wykorzystania nowoczesnych technologii(lista szkoleń otwarta) |
Cały rok szkolny |
Dyrektor szkoły E-koordynator |
Interaktywna tablica SMART – część I |
XI 2020r. |
Prowadzący szkolenie Dominik Stypiński |
|
Tablica aktywna |
XII 2019 r. |
Prowadzący szkolenie Zbigniew Karwasiński |
|
Interaktywna tablica SMART – część II |
II 2020 r. |
Prowadzący szkolenie Dominik Stypiński |
|
System Interaktywnych multimediów w szkole – laptop i urządzenia multimedialne |
II 2020 r. |
Prowadzący szkolenie Marcin Ćwikliński |
|
Teams365 |
V 2020 r. |
Prowadząca szkolenie Dorota Ługowska |
|
Uczestniczenie w międzyszkolnych sieciach współpracy nauczycieli stosujących TIK w nauczaniu |
Nawiązanie współpracy |
IX 2019 r.
|
E-koordynator
|
Dzielenie się doświadczeniem |
Utworzenie zakładki Aktywna Tablica na stronie internetowej szkoły |
IX 2019 r. |
Wiesława Augustyniak |
Aktualizacja publicznej witryny internetowej Aktywna Tablica |
Cały rok szkolny |
Marlena Kurkowiak Sylwia Ogórkiewicz Wiesława Augustyniak |
|
Opracowanie scenariuszy zajęć oraz ćwiczeń interaktywnych |
Cały rok szkolny |
Wszyscy nauczyciele |
|
Utworzenie bazy stron, aplikacji i przydatnych narzędzi(Niezbędnik nauczyciela) |
Cały rok szkolny |
https://epodreczniki.pl/ https://www.wsip.pl/e-spotkania/ https://classroom.google.com/ https://howsecureismypassword.net/ https://www.classroomacademy.org/ https://wolnelektury.pl/katalog/audiobooki/ https://virtualo.pl/audiobooki/biografie-i-dokument-c597/
|
|
Zorganizowanie w szkole lekcji otwartych z wykorzystaniem TIK |
w ramach uczestnictwa w międzyszkolnej sieci współpracy |
||
Z nory BilbaBagginsa do Samotnej Góry. Odtwarzamy przebieg wydarzeń. |
06.03.2020 r. |
Marlena Kurkowiak |
|
Klasyfikacja trójkątów ze względu na boki. |
03.03.2020 |
Sylwia Ogórkiewicz
|
|
w ramach lekcji koleżeńskich |
|||
Niesamowite przygody Feliksa, Neta i Niki – prezentujemy wydarzenia. |
II półrocze |
Marlena Kurkowiak |
|
„Hobbit, czyli tam
|
II półrocze |
Marlena Kurkowiak |
|
Ile prawdy jest |
II półrocze |
Marlena Kurkowiak |
|
Zamiana jednostek objętości. |
II półrocze |
Sylwia Ogórkiewicz |
|
Odejmowanie pisemne liczb naturalnych. |
II półrocze |
Sylwia Ogórkiewicz |
|
Wypełnianie ankiet oraz udział |
Wypełnianie ankiet oraz udział w badaniach koordynowanych przez ministerstwo |
Od |
Dyrektor szkoły E-koordynator |
Przedstawienie oraz złożenie na potrzeby organu prowadzącego sprawozdania z realizacji zadań wynikających z udziału w Programie |
Sprawozdanie składane do organu prowadzącego |
Do |
Dyrektor szkoły |
Gołuchów, 20.09.2019 r.
Opracowała: Marlena Kurkowiak, Sylwia Ogórkiewicz